Ízotthon betöltés folyamatban...


Technikai kérdése van? Hibát talált az oldalon? Nem működik egy funkció az oldalon?

Keresse technika csapatunk ügyfélszolgálatát a Net Világ Technology ahol a szakember segít Önnek a technikai probléma elhárításában, vagy a hiba javításában.

Tekintse át a megoldásért: TUDÁSBÁZISUNKAT
Inkább telefonos segítséget kérek az ügyfélszolgálatuktól: 06/48/952-374
Inkább írásban kérek segítséget a technikai csapatuktól: SEGÍTSÉG KÉRÉSE
Hibát találtam és beadok egy hibajegyet a technikai csapatuknak: HIBA BEJELENTÉSE


A technikai csapat telefonos elérhetősége minden munkanapon 10 - 17 óra között lehetséges. Átmeneti terheltség miatt előfordulhat, hogy üzenetrögzítő fogadja a hívását, mondja el rövid szöveges üzenetét ebben az esetben. A technikai csapatunk csak is a weboldal működésében tud a segítséget nyújtani Önnek. Megrendeléssel, fizetéssel vagy számlázással kapcsolatban keresse az Ízotthon Top-Dinner Bt.-ét a honlapon található elérhetőségén.

 3526 Miskolc Állomás út 2.  +36 (30) 396 6125  06 (46) 322 355  Ügyfélszolgálat: 07:00 - 12:00-ig  konyha.izotthon@gmail.com


 

Bankkártyás fizetés

Free Vector | Credit card with dollar coin and users. e-commerce and online  shopping, financial operations and plastic card, mobile payment and banking  concept. vector isolated illustration.

Chefparade

 

Fizess kényelmesen bankkártyával

A weboldalunk a Stripe, Inc által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A Stripe: A Stripe egy amerikai pénzügyi szolgáltató és szoftver szolgáltató (SaaS) vállalat, melynek székhelye a kaliforniai San Franciscóban található. Több mint 120 országban, vállalatok milliói használják bankkártyás fizetési rendszerként a Stripe-t. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A weboldalunk a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a Stripe, Inc pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártya adatokat az SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a weboldalunk nem értesül, azokat csak a Stripe, Inc érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a weboldalunkat tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást. A vásárolt áru ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján.  A bankkártyás fizetéshez kötelező az Ízotthon oldalán a regisztráció és az Ízotthon oldalon történő megrendelés is regisztrációhoz kötött ellenben nem szükséges regisztráció a stripe rendszer használatához, a bankkártyával történő műveletekhez, a megrendelés fizetése során elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, a fizetés teljesítése során. (A bankkártyás vásárlás során Önnek egyéb költségei merülhetnek fel ezért kérjük olvassa el figyelmesen tájékoztatónkat)

Mire figyeljen a vásárláskor?

  • Olvassa el Webáruházunk ismertetőjét, az Általános Szerződési Feltételeket és a Fizetési tájékoztatót!
  • Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait!
  • Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám)
  • Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá.
  • Használjon olyan böngészőt, amely támogatja az SSL titkosításhoz szükséges opciót!

A biztonságról

Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngészőprogram az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítva, így azok kódolt formában jutnak el a Stripe, Inc-hez, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

Mi az a Stripe és milyen költségei vannak?

Az online bankkártyás fizetések a Stripe elektronikus fizetéseket lebonyolító rendszerén keresztül valósulnak meg.
A Stripe egy technológiai vállalat, amely gazdasági infrastruktúrát épít az internet számára. Segítségével minden méretű vállalkozás – az újonnan induló vállalkozásoktól az állami vállalatokig – fizetéseket fogadhatnak el, és online irányíthatják vállalkozásaikat.

A STRIPE egy API-t biztosít a tranzakcióhoz, és annak titkosításához, ellenben nem áll kapcsolatban a bankkártya kibocsájtó bankjával. A Stripe egy banki közvetítő cég, aki a tranzakció biztonságos lebonyolításáért felel, illetve az adatok titkosításait végzi, a webáruház és Ön között, amelyért tranzakciós díjat számít fel.

A Stripe tranzakciós díjat számít fel az ilyen tranzakció közvetítése során, melyet a webáruház köteles beszedni az ügyféltől és megfizetni a Stripe felé, ezért ezen összeget minden estben felszámítjuk, a megrendelőinknek, mint "bankközi tranzakciós díj", melynek összegét külön közöljük a megrendelés során egy megrendelés még ha az több tételt is tartalmaz egy bankközi tranzakciós díj kerül felszámításra és nem tételenként kerül felszámításra! A díj mértéke összesen: 85 Ft, mértékű alapdíj, amely minden tranzakciót érint, amelyet a rendszerben bankkártyás fizetéssel kezdeményeznek ennek megnevezés a rendszerben: "bankközi tranzakció díja" néven kerül feltüntetésre és számításra a rendszerben, a számlázáskor ezen "bankközi tranzakciós díj" összege, göngyölve, az alaptermék árába beépülve jelenik meg azt nem részletezi a számla ezzel a könyvelési folyamatokat elősegítve. 

A bankközi tranzakciós díj ismertetője:

Részletezve annak megnevezése és mértéke:

  • Európai kártyák kibocsájtók esetében:
  • (Visa, Mastercard, Mastro,American Express, Apple pay, Google Pay,) amelynek mértéke: 85 Ft alapdíj.

Ezen díjak minden bankkártyás tranzakciónál felszámításra kerülnek, a díjak megállapítása a Stripe által kerül felszámításra, annak mértékének meghatározása stripe szerint történik. A besszedet díjat a vállalkozás (Top-Dinner Bt.) a stripe felé minden esetben megfizeti, az ügyfélnek/megrendelőnek, nincs további tennivalója a számla kifizetésén túl és vele szemben a stripe és a Top-Dinner Bt. nem támaszt további fizetési követelést kivétel a hibás ár esete. A bankközi tranzakciós díjat a stripe automatikusan levonja a vállalkozói számláról a (Top-.Dinner Bt.-től), így abból hátralék nem keletkezhet, az ügyfél felé vagy részére, ami őt terhelené a későbbiek során. Ez nem vonatkozik, a hibás ár meghatározása esetében, ami kiterjedhet a stripe díjak hibás feltüntetésére. 

A felszámítás pénzneme: Magyar Forint (Huf), a bankközi tranzakciós díj mértéke független a megrendelések során, azaz minden bakkártyás fizetési tranzakcióhoz hozzá kapcsolódik.

Bankkártyás fizetés végösszeg számítás módja:

A megrendelés összegén felül a rendszer kiszámolja és megterheli a stripe díjjal, az alábbiak szerint: megrendelés összege + 85 Ft, stripe alapdíj, amit a rendszer automatikusan hozzáadja a megrendelés vételárához, minden megrendeléshez, ami bakkártyás fizetéssel kerül kiegyenlítésre. Az így kiszámításra kerülő összeg lesz a megrendelés végösszege (csak bankkártyás fizetés esetén) ez a folyamat gépi automatizmus számítja ki, emberi beavatkozás nélkül a számítási meghatározásba. A stripe alapdíját minden esetben az oldal üzemeltetője, vagy webfejlesztője állítja be! Ezen oknál, fogva az emberi tévedés nem kizárható így a rendszer tévesen nagyobb vagy kisebb díjat is számolhat, az itt közölt díjaktól eltérően, ebben az esetben mindig a tájékoztató szerinti díj az érvényes, amelyet a többlet díj esetén a, megrendelő írásban benyújtott panaszára 8 munkanapon belül megtérítünk. A panasz benyújtására és jogalapja a vásárlást követő 15. napjáig van lehetősége az ügyfélnek. Ezen határidő elmulasztása jogvesztő! A határidőn túl benyújtott panasz, jogvesztése miatt visszatérítésre nem nyílik lehetőségé. A kisebb díj számítás esetén a megrendelő köteles a hiba kijavítását követően a különbözetett megtéríteni a Top-Dinner Bt. felé, melyről a Top-Dinner Bt. értesíti az ügyfelet, írásban elektronikusúton, vagy telefonon az eltérés rendezése érdekében. Az ilyen utólagos megtérítés a hibás ár jogalap alapján képződik, a Top-Diner Bt és a megrendelő között az általános szerződési feltételek alapján.

Az alacsonyabb ár megtérítési igényét a Top-Diner Bt, a hiba felfedezését követő 15. napjáig terhelheti a megrendelőre. Ezen határidőt követően, az ügyfél nem kötelezett az alacsonyabb "bankközi tranzakciós díj" megfizetésre, jogvesztő határidő. Hibás ár esetén több megrendelésnél akár nagyobb összeg is keletkezhet! A stripe díjak számítása az aktuális bankközi tranzakciós díj és a megrendelések száma.

Panaszait az alábbi címre kérjük eljuttatni levélben: 3534 Miskolc, Állomás út 1-3 vagy elektronikus levélben az izotthon.konyha@gmail.com címre.

A stripe fenntartja a jogot a díjai mértékének meghatározását illetően annak emelése vagy csökkentése tekintetében. A stripe díjakat, a vállalkozás, nem tudja befolyásolni, illetve az nem képzik a termék profit számítás alapjait. A vállalkozás miden hónapban 15. napján köteles ellenőrizni legalább egyszeri alkalommal a stripe bankközi tranzakciós díjak mértékét, annak változását, változás esetén minden hónap 15. napján legalább egyszer, de ettől eltérve akár naponta is azt a stripe által meghatározott díjakhoz igazítja a gazdasági érdekei megvédése céljából. Ezen tájékoztatást, folyamatosan frissíti, de legkésőbb minden hónap 15. napján, ha abban változás áll be. Eltérő időszaki változás esetén a változás napján az itt közölt díjakat is köteles módosítani.  Az ellenőrzés időpontjától a vállalkozás (Top-Dinner Bt.) szabadon eltérhet, a gazdasági érdekei megvédése érdekében, és módosíthatja az abban szereplő díjat.

Az oldal üzemeltetője (Top-Dinner Bt.) kijelenti, hogy nem vállal garanciát a megrendelői felé a stripe díjak mertekénél havi vagy napi szintű fixálásáért. Ezért kérjük a megrendelőinket/vásárlóinkat ezen tájékoztatás átolvasására, a bakkártyás fizetés megkezdése előtt. 

Nem szeretnék bankközi tranzakciós díjat fizetni pluszba?

Ön a vásárlásai során ár előnyt tud szerezni, ha a díjakat, készpénzben vagy más egyéb lentebb felsorolt fizetési módon fizeti meg, mert azon fizetéseket nem terheli a bankkártya használatát érintő egyéb költségek.

Ha a bankközi tranzakciós díjat nem kívánja megfizetni, kérjük válasszon más fizetési megoldást, vagy készpénzes fizetést esetleg fizessen a kiszállítás során, vagy válassza a banki átutalást (ebben az esetben a fiókvezető pénzintézete díjat számíthat fel melynek mértéke felől érdeklődjön a kártya kibocsájtó bank fiókjában).

Az ügyfél nem köteles elfogadni a stripe bankközi tranzakciós díjait, de ekkor az oldal nem tudja biztosítani a bankkártyás fizetést a részére, és más fizetési megoldásokból kell választania. Ez nem jelenti azt, hogy nem lehetséges az oldal számára történő használata, hiszen több más megoldást is kínál az Ízotthon oldala a díjak megtérítésére. Ellenben az oldal és azok üzemeltetője (Ízotthon - Top-Dinner Bt.) nem felel, a bankközi díjakért, azok harmadik fél által biztosított szolgáltatás, amelyet az ügyfél a bankkártyás fizetése során kíván igénybe venni. Ez a szolgáltatás, sem az ügyfélre/vásárlóra nem kötelező jellegű, ellenben ebben az esetben ezt a szolgáltatást, nem tudja igénybe venni.

Terhel visszatérítés során egyéb költség vagy díj?

A visszatérítés során további díjak nem kerülnek felszámításra. További információk a Stripe-ról (angol nyelvű oldal): stripe.com  Stripe adatvédelem, nyilatkozatok, szabályzatok

Milyen kártyákat használhatok a fizetés során?

A Stripe, Inc internetes fizetési rendszere a MasterCard, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi), Maestro bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé. Továbbá lehetőség van Apple Pay és Google Pay rendszerrel való fizetésre.

A Stripe online fizetési rendszere az alábbi bankkártyákkal és digitális pénztárcával történő fizetést teszi lehetővé (magyar vonatkozású lista):

  • MasterCard
  • VISA
  • American Express
  • Apple Pay
  • Google Pay



Fizess kényelmesen bankkártyával

  • Válaszd ki a szolgáltatást melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánod teljesíteni.
  • Ezt követően menj át a fizetés oldalra, ahol megkezdheted a vásárlás összegének a kiegyenlítését.
  • A “Bankkártyás fizetés (Stripe)” lehetőséget választva add meg a lenyíló mezőbe Bankkártyád adataid. Az adatok a következők: kártyaszám, lejárat dátuma, cvc kód, bankkártya neve (pl. Visa, Maestro, szabadon választható)
  • A kártyaadatok megadását követően a Megrendelés gombra kattintva indíthatod el a tranzakciót.
  • Stripe elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését a tranzakció összegével.
  • Probléma esetén a tranzakciós oldal tájékoztatja annak mibenlétéről, és további lehetőséget ad az adatok megváltoztatásához.
  • Sikeres fizetést követően automatikusan visszatérsz a bankkártyás fizetést lezáró oldalunkra, ahol a tranzakció eredményéről kapsz visszajelzést.
  • Ha a fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattintasz, ill. bezárod a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerültél volna a jelen oldalra, előfordulhat, hogy a fizetés sikertelennek minősül, de nem minden esetben.
    A sikeres tranzakció eredményéről emailben nyújtunk tájékoztatást. Sikertelen tranzakcióról a Stripe tranzakciós oldala nyújt felvilágosítást.

Stripe által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldás

A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A rendelési rendszer a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a Stripe pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártya adatokat a TLS titkosítással ellátott fizetőoldalon.
A fizetőoldal adattartalmáról a rendelés rendszer nem értesül, azokat csak a Stripe érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a rendelési rendszer oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást. A vásárolt szolgáltatás ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján.

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?

Minden olyan VISA és Mastercard (EC/MC) kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?

Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.

 

A fizetés folyamata

 

Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?

A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként megjelenik a Stripe, Inc úgynevezett iFrame fizetőfelülete. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.

Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?

Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (128 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.

Mit jelent a foglalás?

A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.

Tájékoztató ismétlődő bankkártyás fizetéshez

Az ismétlődő bankkártyás fizetés (továbbiakban: „Ismétlődő fizetés”) egy, a Stripe, Inc által biztosított bankkártya elfogadáshoz tartozó funkció, mely azt jelenti, hogy a Vásárló által a regisztrációs tranzakció során megadott bankkártyaadatokkal a jövőben újabb fizetéseket lehet kezdeményezni a bankkártyaadatok újbóli megadása nélkül. Az Ismétlődő fizetés igénybevételéhez jelen nyilatkozat elfogadásával Ön hozzájárul, hogy a sikeres regisztrációs tranzakciót követően jelen webshopban kezdeményezett későbbi fizetések a bankkártyaadatok újbóli megadása és az Ön tranzakciónkként hozzájárulása nélkül a Kereskedő által kezdeményezve történjenek.

Figyelem(!): a bankkártyaadatok kezelése a kártyatársasági szabályoknak megfelelően történik. A bankkártyaadatokhoz sem a Kereskedő, sem a Stripe, Inc nem fér hozzá.

A Kereskedő által tévesen vagy jogtalanul kezdeményezett ismétlődő fizetéses tranzakciókért közvetlenül a Kereskedő felel, Kereskedő fizetési szolgáltatójával (Stripe, Inc) szemben bármilyen igényérvényesítés kizárt.

Sikertelen fizetés okai, és az azokkal kapcsolatos teendők

Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

Kártya jellegű hiba

  • A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
  • A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
  • A kártyahasználat tiltott.
  • A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
  • A kártya lejárt.

Számla jellegű hiba

  • Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
  • A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

Kapcsolati jellegű hiba

  • A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
  • A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.

Technikai jellegű hiba

  • Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
  • Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző “back”, “reload” illetve “refresh” segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?

A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?

A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?

Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?

Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 256-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?

A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.

Mit jelent a Verified by Visa?

A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a Mastercard SecureCode?

A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a UCAF kód?

MasterCard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.

FIGYELEM

2021. január 1-től az Európai Unióban minden bankkártya tulajdonosnak kötelező több lépcsőben jóváhagynia az internetes kártyás vásárlásait.

 Ez azt jelenti, hogy aki nem ad meg telefonszámot az azonosításhoz, vagy nem használ mobilbank applikációt, az nem fog tudni vásárolni az adott internetes platformon, hiszen az online fizetés számára lehetetlenné válik.

Mindez azért történik, mert minden kereskedőnek, aki az EU-n belüli pénzintézettel rendelkezik, kötelező alkalmaznia 2021. január elsejétől a kétlépcsős, más néven kétfaktoros azonosítást. 

Az internetes fizetési megbízás hitelesítésére két opciót is tudunk ezentúl használni:

I. A fizetési megbízást mobilbankon keresztül történő hitelesítése

  1. Az online fizetés ugyanúgy veszi kezdetét, mint az eddigiek során, tehát amennyiben nem mentett bankkártyás fizetés kerül végrehajtásra, a vásárláshoz szükséges megadni a bankkártya adatait.
  2. Az adatok megadása után a mobilbankból érkezik egy azonnali, úgynevezett push értesítés, melyre rá kell kattintani.
  3. Ebben a lépésben szükséges azonosítania magát a kártyahasználónak, melyet több módon is meg tud tenni.

II. A fizetési megbízás mobilbank használata nélküli hitelesítése

  • Az online fizetés ugyanúgy veszi kezdetét, mint az eddigiek során, tehát amennyiben nem mentett bankkártyás fizetés kerül végrehajtásra, a vásárláshoz szükséges megadni a bankkártya adatait. 
  • Ezt követően meg kell adni a korábban rögzített internetes vásárlási jelszót, melynek elnevezése és formátuma bankonként eltérő 
  • OTP Bank = Telekód
  • K&H Bank = internetes vásárlási jelszó
  • Erste Bank = netbank jelszó
  • UniCredit = Telefonbank PIN-kód
  • Takarékbank = iPIN
  • MKB Bank = Online PIN-kód
  • Budapest Bank = internetes vásárlási jelszó
  • Sberbank = Sberbank online fizetési jelszó
  • GRÁNIT Bank = online vásárlási jelszó
  • MagNet Bank = Internetes vásárlási kód

3.A bank egy 6 számjegyű kódot küld SMS-ben, melyet meg kell adni a fizetés jóváhagyásához.

Felelőség kizárása és adatvédelmi és biztonsági nyilatkozat a bankkártyás fizetés során:

Top-Dinner Bt. és a Net Világ Technology webfejlesztő, és Hotsing szolgáltató a Websupport Magyarország Kft., semmilyen módon nem tárol és őriz meg bankkártya adatokat, illetve azokat nem is ismerheti meg, és nem is ismeri meg a banki tranzakció során az végig zárt rendszerben zajlik a STRIPE felületén és oldalán. A banki adatok adatvédelméről a stripe gondoskodik, az ügyfelek adatvédelméről a vállalkozás Top-Dinner Bt. intézkedik a GDPR alapján.

Minden olyan esetben amikor kérdése merül fel egy tranzakciójáról érdeklődjön a kártya kibocsátó bankjánál.

A Top-Dinner Bt (Izotthon) és a Net Világ Technology webfejlesztő nem tud felevilágosítással szolgálni a banki tranzakciókkal kapcsolatban, és a kártyás fizetés elutasításáról, ezért a kártyával kapcsolatos ügyletek felől érdeklődjön a bankfiókjában.

Adattovábbítási nyilatkozat:

Elfogadom, hogy a(z) Top-Dinner Bt. (3534 Miskolc Szarkahegy út 80.) által a(z) izotthon.hu., mint adatkezelője a felhasználóadatbzisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek az Net Világ Technology (Varga Jácint egyéni vállalkozó, 3700 Kazincbarcika Egressy Béni út 26), mint adatfeldolgozó részére.
Az adatátadás célja: A weboldal üzemeltetés, technikai hiba javítás, ügyféloldali támogatás nyújtása az ügyfeleknek, partnereknek, web biztonsági audit, és monitoring. Bővebb: lásd adatvédelmi tájékoztató.

A továbbított adatok köre: felhasználónév, vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím, cég név, adószám, üzenetek és azok tartalma, értékelések, visszajelzések, egyéb megrendelés adatai, fizetési adatok, futár adatok, lemondások, módosítások a megrendelésről, ip cím, böngésző adatok, cookie adatai, statisztikai adatok, hiba bejelentések, segítség kérések, üzentrögzítőn tárolt személyes adatok.

Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás és a jövőben fejlesztések elősegítése az ügyfelek magasabb minőségű, színvonalú szolgáltatások nyújtása. A tudásbázis fejlesztésére, és azokban található anyagok, hiba javítások alkalmazásához.

Tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.

Ügyfélbiztonsági nyilatkozat:

A Net Világ Technology az ügyfelek védelmében az AllSafe web biztonsági rendszert alkalmaz, amely saját technológiai fejlesztése, és az oldal rosszindulatú támadásának elhárítását végzi, illetve az oldalra látogatók adatvédelmét, böngészési biztonságát szavatolni hívatott.

A Net Világ Technology kijelenti és tájékoztatja, hogy mint minden biztonsági rendszer így az AllSafe Web biztonsági alkalmaz sem kínál, és ígér 100%-os védelmet az ügyfeleknek és az oldal használóinak, mivel 100%-os védelem nem létezik. Az AllSafe rendszer viszont folyamatos fejlesztésének köszönhetően magasan 89%* feletti biztonsággal szerepelt a teszt eredményeinkben és a teszt környezetben.

Az oldal látogatói és azok ügyfeleit tájékoztatjuk, hogy ennek ellenére mindent elkövetünk annak érdekében, hogy személyes adataik biztonságban legyenek és a GDPR szerinti tárolás, és titkosítás megvalósításra kerüljön.

Megjegyzés: Az oldal használatával és működtetésével kapcsolatban itt leírtak csupán tájékoztató jellegűek. Részletek az Általános Szerződési Feltételekben (ÁSZF) találhatóak. Amennyiben a jelen tájékoztató és az ÁSZF rendelkezései egymással ellentétben állnak, úgy az ÁSZF rendelkezéseit kell alkalmazni.

Ezen tájékoztató szoros és elválaszthatatlan részét képzik, a használati feletételeknek, az általános szerződési feltételeknek, az adatvédelemi tájékoztatónak, a szállítási tájékoztatónak, a szállítási területek tájékoztatójának.



  •  
     
  • *Honlapunk és ügyfeleink biztonságát a  
  •  
  • AllSafe

    Bankkártyás fizetési rendszerünket a



  • biztosítja.

*AllSafe rendszer 89% feletti biztonsági értékkel rendelkezik. A rendszer tesztelése során nem %-os eredményben került meghatározásra a teszt eredmény, az később került ki és átszámításra %-ra, ami esetleges tévedéseket, hibás eredményeket, és következtetéseket vagy azok pontatlanságát is tartalmazhatja. A teszt nem független laborban került elvégzésre, hanem az AllSafe rendszer fejlesztői végezték a tesztet, így nem tekinthető az eredmény szakmailag függetlennek és ezáltal szakmailag elfogadottnak. A teszt a Net Világ Technology nem reprezentatív vizsgálatán alapszik. Ezért kérjük az információt kellő fenntartással kezeljék. Egyben mindent kövessenek, el a személyes adataik védelmében. Az AllSafe rendszer nem szavatolja az ügyfelek számítógépéinek az egyéni védelmét, mint a vírusvédelem, vagy ramsoware védelem, azokat az ügyfeleknek saját eszközeiken kell kialakítani és alkalmazni. Minden esetben használjon naprakész böngészőt és vírusvédelmi megoldásokat. Az AllSafe rendszer egy szerver oldali védelem!



Megjegyzés

Ez a dokumentum a Konyhamester CMR 1.2 szoftver hozta létre. Ez nem egy automatikusan generált dokumentum. Ennél fogva a szoftver készítői a dokumentum tartalmáért jogi felelőség nem terheli. 
Net Világ Technology© - Varga Jácint & Varga Dávid jogtulajdonos szerzői technológiai jogát képzik! Minden jog fenntartva! Telephely: 3700 Kazincbarcika Egressy Béni út 26.  

Net Világ | AllSafe WAAP | AllSafe WAAP Jogok | Technology | Tudásbázis| Ügyfélportál